در آینده نزدیک رقابت بنگاه های تجاری از حاشیه خیابان ها و پاساژها به فضای مجازی
کشیده خواهد شد . بدون شک در این میان مدیرانی که با تدبیر و حوصله در پی ارتقاء بازار
و برند خود در فضای مجازی می باشد ، گوی سبقت را از حریفان خود خواهد ربود .
سعید بابایی 1384/8/25
مدیران محترم کسب و کار :
این سامانه جهت ارائه رایگان گزارش عملکرد وب سایت شما طراحی شده است . گزارشات صادره
توسط تیمی با تجربه از کارشناسان در سه سطح مجزای بازرگانی و تجاری – تجارت الکترونیک
و مهندسی نرم افزار تهیه و ارائه می گردد.
اطلاعات دریافتی و گزارشات صادره براساس معاهده بین المللی
CAN-SPAM محرمانه و غیر قابل انتشار می باشد .
امیدواریم نتایج حاصل از گزارشات این سامانه ضمن ارتقاء و بهبود اوضاع کسب و کار شما
، بهانه ای برای تداوم خدمات رسانی این شرکت باشد .
گروه مهندسی وب مک
توصیه و تذکر حیاتی :
قبل از گسترش و توسعه کسب و کار خود به فضای مجازی حتماً در شیوه مدیریتی کسب و کار
خود ، روشی را اتخاذ نمایید که همه فرایندها الزاماً به رضایت مشتری ختم شود . اگر
در این خصوص موفق نبوده اید ، فضای مجازی قطعاً منجر به تنزل کسب و کار شما خواهد شد
.
01
هدف اولیه شما از راه اندازی وب سایت چه بوده است ؟
04
آیا وبسایت شما پشتیبانی فنی دارد :
07
وبسایت شما تاکنون چه بازخورد مثبتی برای شما داشته است ؟
08
از طریق وبسایت به دنبال جذب مشتری در چه محدوده ای هستید؟
09
آیا در صورت رشد میزان تقاضا ، عرضه محصول در کسب و کار شما قابل افزایش می باشد؟
10
آیا در حالت فروش غیر اینترنتی محصول یا خدمات عرضه شده توسط شما از نظر قیمت و کیفیت
مورد استقبال عموم مشتریان قرار گرفته است .
11
نقش بازاریابی در فروش شما :
12
چه نسبتی از مشتریان شما از انجام معامله با شما خشنود و راضی هستند؟
13
آیا از وبسایت خود تا کنون گزارش رفتار بازدید کننده دریافت نموده اید ؟
14
آیا در حوزه جغرافیایی بازار فروش شما ، رقبایتان از طریق فضای مجازی با مشتریان این
بازار ارتباط برقرار نموده اند؟
15
آیا برندی با طول عمر بیش از 2 سال دارید؟
16
آیا عنوان برند شما تداعی کننده خانواده محصولات شماست ؟
18
در تعریف کلان کسب و کار شما از چه گروهی هستید؟
20
نوع بازار مربوط به محصول شما :
21
تعداد بازدید روزانه وبسایت شما چقدر است ؟